Vi fortsätter på manshattemat

Det är ju till större delen män som är brottslingar. Det är till större delen män som är grova brottslingar. Det är troligen bara män som utfört kuppen mot G4S. Och jag är förbannad. Det är det enda jag vill tillägga i debatten.

Imorgon åker jag till London!! WOHOO! Ska bli skitkul.

Men idag är jag superstressad. Har varit en LÅÅÅÅNG dag. Har avslutat den med ett 75 min boxpass. FY FAN kan jag säga - vad trött jag är nu. Men jag kan inte gå och lägga mig ännu. Måste duscha och packa klart.

Därför ska jag sluta blogga nu.

Vi hörs på måndag!

Cheerio!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh, vad kul! :)



Så hilma härligt med London!

2009-09-24 @ 18:55:04
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad jag är avundsjuk på dig som får åka till London! Din lyckost :)



sv: Helt sjukt bra har den varit!! :D

2009-09-25 @ 20:27:34
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback