SUPERWOMAN!!

Fan idag har jag varit så jävla bra! Så JA, jag förtjänade faktiskt lunchshoppingen!

Efter jobbet har jag:
1. Tränat hårt som fan! (se bild i föregående inlägg)
2. Tvättat en massa kläder.
3. Lagat (riktig) middag
4. Gjort lunchlåda till i morgon
5. Städat
6. Dammsugit
7. SKURAT
8. Diskat
9. Torkat av HELA köket (okej - kokvrån)
10. Bokat buffé på båten (det är jobbigt att prata med finlandssvenskor som faktiskt inte förstår vad man säger)
11. Städat badrummet
12. Blonderat mitt hår (utväxten..)
13. Vikt kläder
Jeez! Jag behöver ju inte göra ett jota resten av helgen!
Bild... internet nånstans - bildsökte superwoman på google, glömde spara adress.


// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback