Planer-i planer-a!

Jag har slutat spela GH.. knights of cydonia med muse fick mig på fall.. Orkade inte med alla hammer-ons och pull-offs.. bla bla (men låter är super! klicka på länken för att lyssna)

Nu sitter jag återigen och kollar på kändisdjungeln.. Det är faktiskt ganska underhållande. Men mest är det för att reka! Nu är det ju blott (hahahahaha) 114 dagar kvar innan jag och kronärtskockan (min lilla plastsyrra) åker till andra sidan jorden och just -Malaysia. Ja, det är i alla fall där vi börja. Så kändisdjungeln i Malaysia känns ganska bra att titta på!

Och igår fick jag ju vår Sydostasienguidebok! Har redan hunnit läsa en hel del i den och tanken är (såklart...) att hitta vad vi ska göra och titta på.. Och såklart var vi ska åka. Hur spenderar man egentligen 4,5 månader i sydostasien bäst? Hur jag än vrider och vänder på det så känns det som att det är på tok för kort tid! Vi vill ju göra allt och samtidigt slappa en massa på alla fina stränder..

Men för er alla som tänkte tanken, nej det är INTE den gula bibeln. Tänkte prova på något annat den här gången och inte försöka följa de alltför typiska backpackertipsen. Man kanske kan hitta några guldkorn som INTE är fullt exploaterade med full-moon partys och manikyrer på stranden? (som phuket, vi kommer inte sätta våra flip-flopsbeklädda fötter där!).

Men för att förtydliga ytterligare så är jag inte SÅ naiv att jag tror att vår guidebok är i grunden annorlunda från gula bibeln. Självklart är de snarlika.... MEN det finns säkert några skillnader ;)
// Jenny

Kommentarer
Postat av: M i c k a

tack så mycket ^^, är allt bra med dig idag?

2009-09-13 @ 20:41:59
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Jennyalisk

Tyvärr inte.. Är sjuk så sjuk! =(

(men ingen ny influensa dock! puh)

2009-09-14 @ 11:21:44
URL: http://jennyalisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback