Nöff nöff

Idag är jag sjuk. Det var jag igår med.

Jag tror inte att jag har så mycket feber, men det känns som att jag har minst 40 grader! (men min termometer har slut på batteri så jag kan inte kolla). Däremot har jag jätteont i halsen och känner mig som en bomullstopp i huvudet. Som att hela hjärnan skulle vara vadderad i en massa bomull men ändå gör ont.. Och ljuskänslig är jag. Man skulle kunna tro att det var migrän. Men det tror inte jag. Jag är bara SJUK!

Fast jag var sjuk så gick jag till jobbet imorse.. jag tycker det är SÅ himla tråkigt att ligga hemma och vara sjuk. Finns ju inget att göra och bara en massa kassa serier på teve... BLÄ. Men jag blev hemskickad från jobbet. Det var ingen som uppskattade mig icke så friska närvaro... Vilket man ju kan förstå..

Så nu ska jag ligga och läsa. Interview with the vampire. Bra bok! (Bra film också, men bättre bok).

Någon som annars har något tips på vad man kan göra när man är hemma sjuk?

Kommentarer
Postat av: Danjel

Krya på dig!

2009-09-14 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback