morgonstund...

Det är inte personen på bilden som skrivit inlägget. Bilden är hämtad från INTERNET.

 

I morse gick jag faktiskt upp 05.30 och powerwalkade i 45 min. Det var jobbigt, men förvånandsvärt skönt. Ska nog göra det minst tre gånger i veckan. Helst fem. Men jag gick ju inte utomhus, jag gick ner till gymmet och körde på löpbandet. Det är för mörkt på mornarna nu för att jag ska våga dra mig ut i naturen. Snuskgubbar finns ju överallt nu för tiden!

Annars är det bara en vecka kvar tills min weekend i London!!
Jisses vad jag ska shoppa! (men efter London har jag shoppingförbud resten av året.. :( )

// Jenny



 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar =)



KRAM

2009-09-17 @ 09:28:23
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Jo det är ju det, riktigt seg - tur jag vaknar på rätt sida^^

2009-09-17 @ 10:53:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback