Lets fejk it!

Igår kväll bestämde jag mig för att jag skulle jobba idag.
Och inte bara skulle jag jobba idag. Jag skulle dessutom gå upp tidigt och köra en powerwalk innan jobbet eftersom jag bara legat och latat mig och ätit glass i två dagar. (Man behöver glass när man har ont i halsen!)

Jag klarade i alla fall ett av två: orka gå upp halv sex för att powerwalka... Men nu sitter jag på jobbet i alla fall. Och det känns okej. Lite luddig huvudet... men när är man inte luddig i huvudet egentligen? Så jag låtsas att jag är frisk och kör på så får vi se hur länge det håller!


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Jaha, vad kul! :D Har du läst dem själv? I så fall, är de bra eller är serien bättre?

Tack för tipset! :)

2009-09-16 @ 15:25:25
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback