Ja, vad ska man säga

Idag har det hänt grejer. Efter en jäkla torka på några månader (minst två) så har man helt plötsligt tre intresserade efter sig. Tyvärr är det ju ingen som man känner något större intresse för. Men är det inte alltid så? (I alla fall för oss singlar) Att intresset bara går åt ett håll. Så jag får väl bita ihop, le och vara glad och hoppas på bättre tider. Man får ta åt sig av uppmärksamheten, gå på en trevlig dejt och sen "let them down easy". För man måste ju ge dem åtminstone EN chans. Right?

Annars har dagen varit rätt så o-givande. Jobbat - urtråkigt. Satt helt själv på kontoret och hade nästan ingenting att göra... Sen har jag tränat, vilket var halvt misslyckat för trots att jag tränade med PTn så blev jag knappt svettig.. Känns lite meningslöst!

Och det här blogginlägget blev ju rätt meningslöst det med. Så jag slutar nog här. Punkt.

PS: Varför måste jag lägga in radbrytningar själv? STÖRT!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback