Hollywoodfruar vs kändisdjungeln

Sjuk som man är så kan man slappa framför teven med gott samvete!
Nu tävlar hollywoodfruar mot kändisdjungeln om min uppmärksamhet. Inget av programmen är speciellt spännande.. MEN det är liiite roligare att titta på hollywoodfruarna. Man blir faktiskt lite chockad, svensk som man är, när morsan tar med ungarna för lektion att hantera vapen "ja de måste ju veta vad de ska göra med vapnet om de skulle kunna få tag på det från någon som hotar dem"...
Allvarligt.. Om du blir hotad med ett skjutvapen, är din första tanke och ditt första agerande att ta vapnet ifrån mannen?
Jag kanske bara talar för mig själv, men jag skulle nog INTE försöka mig på det...!
Detta i samma program som vi får reda på att Paul Anka troligtvis får en avsugning varje morgon!
Men när klockan slår 22 ska jag genast kolla på säsongsavslutningen (s 02) av True Blood. Det är Mighty spännande! Hur ska det egentligen gå??? (och såklart kommer jag dreggla lite över Alexander Skarsgård... mmmm)
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Maria

True Blood är ju bara bäst! :) Jag håller på med andra säsongen nu.



sv: Ja, visst är han! :s

2009-09-15 @ 17:01:30
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Oh, det låter bra! :D Kommer de att göra någonting till säsong efter 2, eller är det sista?

2009-09-15 @ 20:38:16
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Längtar redan till tredje säsongen. ;D Ska kolla ett avsnitt nu innan jag går och lägger mig också.

Nej men vad säger du, finns det böcker? :D YES! Det här måste jag helt klart kolla upp.

2009-09-15 @ 21:27:51
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback