God morgon alla morgonpigga! Och till er som inte är så pigga: morgon!

Vaknade upp med smärre tilltäppning i näsan och någon som kunde liknas vid måndagens sjuktillstånd.. INTE BRA! Så jag har bara proppat i mig en massa vitaminer nu på morgonen; Berrocca, C-vitamin, Mitt Val kvinna, Echineacea... bla bla. Så håller vi tummarna och hoppas att det inte bli värre innan jag åker till London nästa torsdag!! (eller att jag hinner bli frisk!)

Men ikväll bär det av på böljan den blå (eller grön som den ju är i Östersjön...)
Vi ska nämligen åka kryssning!


Moi och en kär vän har scorat en gratiskryssning. Hytt, buffé frukost och lunch - heeelt gratis! Så jäkla bra. Och billigt! Så det ska bli riktigt roligt. Men jag ska väl ta det hyfsat lugnt och inte dricka skallen i bitar. Som sagt, min kropp verkar ju inte vara helt med på noterna..!


Men nu ska jag ta och pallra mig ur sängen till apoteket, sen ska jag packa och sen kanske gå på en utställning om Kambodja mellan -75 och -79 (Pol Pot regimen)
Adios amigos!


// Jenny

Kommentarer
Postat av: M i c k a

haha visst var den en svår fråga ;D de är på snudden lika snygga, och båda serierna är bra, men dexter är liite bättre :D

2009-09-19 @ 14:03:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback