Fredagsmys!

Ikväll ska jag banne mig fredagsmysa!
Jag är så jäkla trött. Det har varit en konstig vecka med sena och tidiga kvällar. Illamående och träning.
Men ikväll blir det defenitivt fredagsmys. Med mig själv. Det näst bästa som finns! Jag får äta vilken skit jag vill, ha på mig vad jag vill utan att känna mig sunkig, prutta så mycket jag vill och dessutom titta på vad jag vill!

Ikväll ska jag först boxas på friskis. Träningsfreak som jag blivit så ser jag faktiskt fram emot det! Det är ju hur kul som helst att slåss hårt! (i alla fall så länge det inte gör ont "på riktigt"). Sen ska jag slappa framför en film. Det blir nog till att se "Lesbian vampire killers". Har ingen aning om vad det är för film. Det var lillebrorsan som rekomenderade den. Och jag tror att jag kommer gilla den....! Vad tror ni?

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt med fredagsmys! Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-09-11 @ 19:02:29
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback