Back from the sea!

Jag är tillbaka. Och jag är hel. Och faktiskt var jag rätt fräsch igår. Blev inte så mycket festande på båten. Även om det självklart blev en del. Men det var ju inte direkt någon Bandit-kryssning så det var ju knappast något drag på båten, och inte heller någon vidare bra musik... Så det var en okej kryssning och vi hade roligt tillsammans jag och Ekan!

Det enda som var en typisk kryssningsgrej som jag ALLTID.. ja A-L-L-T-I-D råkar ut för är killar som helt oprovocerat får för sig att "hoppa" på mig. (men då menar jag inte med våld..)
Denna kryssning var det en kille i hissen som tyckte att jag såg ut som hans arsle. Vilket han gladeligen tyckte att alla i hissen skulle få veta. Jag körde en comeback att jag hellre såg ut som hans arsel än hans ansikte - vilket fick honom att tappa fattningen lite. Men i övrigt så gick det bra att bara skratta åt honom. Så jäkla patetiskt. Det sjuka var ju att det var helt oprovocerat. Jag fattade noll när han började. Och jäklar vilket hårigt arsle han måste ha!

Tidigare har jag råkat ut för en kille som inte kunde ta ett nej när jag inte ville dansa med honom. Han tyckte liksom att han var "värd" att bli dansad med, men jag kände att jag verkligen inte ville det. Och då hoppade han på mig och sa att jag tyckte att jag vara så häftig och snygg bla bla. Vad kan man göra - ja skratta åt det.

En annan gång stod jag och Anry och snackade och hade skittrevligt. Så kommer det fram en kille och slänger ur sig: Tack som fan. Varså god svarar jag. (vad ska man säga? Jag har inte sett människan innan) och jag och Anry pratar vidare. Då tar han min drink och häller den över mig (dock inte i håret tack och lov, så det var ju bara att gå ner i Hytti och byta top..). Då skrattade jag dock inte så mycket. Jag blev mest förbannad. Men han såg så jävla labil ut så jag gjorde ingenting åt saken (han såg jäääävligt hög ut).

Men varför råkar jag ut för såna puckon? Okej visst, nu talar vi om kryssningar, det är ju rätt allmänt känt att det är rätt mycket puckon som åker på dessa båtar. Men det är ju så sjukt oprovicerat. Jag måste tydligen se jävligt prococerande ut i bara mig. Och fine - killar kanske tycker det är provicerande med en tjej som är 180 + rätt höga klackar. Men ändå. vad är grejen? Någon som kan förklara?



// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback