Back from London!

Jäklar i min lilla låda vilken underbar helg jag hade i London!

Kontot har jag inte vågat titta på ännu, så jag väntar på ett redigt bombnedslag när jag väl vågar mig in på internetbanken... Men shoppa har jag gjort. Massor. Och druckit vin. Och öl. Och sprit. Har gått på kändisklubbar (hahaha, har intresseklubben antecknat?). Har hånglat med en skitsnygg engelsman (oh my god). Bar-hoppat från little venice till paddington. Och i Soho. Har dansat till liveband. Lärt mig hur man säger "Oh Really" utan svengelsk dialekt. Samt även "got it".

SÅ JÄVLA BRA HELG.

Sen så kommer man tillbaka hem till ett mycket kallare Sverige. Ett mer folktomt Sverige. Ett mer färglöst Sverige. Ett Sverige som är lite mer mainstream.

Jag är redan uttråkad av mig själv.

Nästa år ska vi åka på kanalbåttur i England. Yes. Tills dess: 97 dagar kvar till 138 dagar i Sydostasien. Ska bli skönt.

Känns kanske lite onödigt att gå och kolla på häftiga hyreslägenheter mitt innanför tullarna i Sthlm när man ändå inte kommer bo så mycket där det närmaste året.

Hur flyttar man till London?


// Jenny

Kommentarer
Postat av: NICOLE

gud vad mysigt, skulle också vilja åka till london!

2009-09-30 @ 11:08:10
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback