Vill du hänga en lördag sa du? Hmm.. jag kan 5 juni nästa år. Funkar det för dig?

Jupp.. Det är faktiskt sant. Helt sinnessjukt!
Jag är uppbokad VARJE lördag fram till årsskiftet. Därefter åker jag ju till Asien och är hemma den 22a maj, den 29 maj ska jag på bröllop. Så vill du hänga med mig en lördag får du vänta till 5 juni nästa år.

Men jag är ju självklart ledig andra veckodagar fram till jag åker! Så jävla busy är jag inte! Fredagar är bra de med!

En annan BRA otrolig sak som hänt är att Lagerbäck ÄNTLIGEN inser att han nog bör avgå. Jag applåderar! Synd att han inte kom på det efter förra VM då han egentligen borde avgått. Eller i alla fall efter senaste EM... Men men, bättre sent än aldrig! Nu hoppas vi på lite nya talanger som kan spela lite LAGfotboll till nästa EM 2012! Hejja hejja!

Och ytterligare en härlig händelse är ju reseplaneringen som skedde i fredags! Wohoo! Bara 80-nånting dagar kvar. Så det börjar bli dags att fixa vaccin, kolla upp visum (orkar man söka innan..?!?), försäkring och shoppa vissa grejer. Det är verkligen på väg nu. Känns helt absurt faktiskt..

Någon som har något tips på någon bra resedagbok som man kan läsa?

NU ska jag däremot sova...!


// Jenny

Kommentarer
Postat av: kronärtskockan

HAHA så jävla roligt att du inte kan förens 5 juni:D jag bröt ut i ett tokskratt ska du veta. tur att vi kan planera på fredagar;)

2009-10-14 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback