off the grid.

jag har varit lite off de senaste dagarna.
Jag har varit trött. Det har varit många timmars sömn att återhämta sen London. Och inte blev det bättre efter fest i lördags. Men nu ska jag bättra mig. Lovar.
Idag hamnade jag bakom en sjukt irriterande kille i kön på ICA. Han köpte ett paket bakmargarin, ett paket fetaost, och en burk majs - totalsumma 50,50. Vad var irriterande med detta undrar ni...?!
Jo, när killen ska betala tar han inte upp sin plånbok - nej nej. Han halar fram en genomskinlig plastpåse full med enkronor. Japp. Sen började betalandet. Och ja, självklart var det en sån där som man ska stoppa i mynten i själv. 1..2..3..4..5..6... ända upp till 51 kr. Vad 17 är det för fel på människor! Man kan INTE betala med spargrisen mitt i rusningstid i affären...!
Men de e klart. Han måste ju vara riktigt fattig om han redan tar till sparpengarna den 7e i månaden. Stackarn.
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

awh, så spännande! :D

lägger till dig nu på en gång :3 <3

2009-10-08 @ 00:36:40
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 03:39:25
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback